MAS Podbrněnsko, spolek

VI. výzva k podávání žádostí o regionální značku BRNĚNSKO originální produkt®

22.7.2024 / 11:40 / Miloslav Kavka

Vytváříte a nabízíte originální produkt, zážitek nebo službu s vazbou na region Brněnska? Připojte se k držitelům značky BRNĚNSKO originální produkt®

Přihlášky k certifikaci je možné zasílat do 30. 09. 2024.

MAS Slavkovské bojiště ve spolupráci s MAS Brána Vysočiny, z.s., MAS Bobrava, z.s., Místní akční skupinou Brána Brněnska, z.s.a Místní akční skupinou Podbrněnsko, spolek vyhlašuje IV. výzvu k podávání žádostí o regionální značku pro výrobky BRNĚNSKO originální produkt®.

Certifikace se týká výrobků, ubytovacích / stravovacích služeb a zážitků. Výzva je otevřena bez omezení, žádosti budou vyhodnocovány průběžně při naplnění minimálního počtu 5 žadatelů. Příští zasedání certifikační komise je stanoveno na listopad 2024, přihlášky prosím zasílejte do 30. 09. 2024. Pro certifikaci je potřeba vyplnit dle kategorie jednu z níže uvedených žádostí a zaslat mailem nebo písemně na uvedené adresy. Před podáním lze žádost konzultovat na MAS, osobně nebo mailem: info@brnensko-op.cz nebo na tel. 605 373 822

Značka může být v kategorii výrobku udělena řemeslným výrobkům a uměleckým dílům (např. výrobky ze dřeva, slaměné ozdoby, krajky, šperky, keramika, sklo, papírové obaly, upomínkové předměty, nábytek), potravinám a zemědělským produktům (např. mléko, sýry, maso, vejce, pečivo, obiloviny, ovoce, zelenina, víno, nápoje, med), přírodním produktům (např. lesní plody, léčivé byliny, čaje, extrakty z rostlin pro kosmetické účely, rákos). Dále pak v kategorii zážitků – poskytnutí služby v cestovním ruchu (mimo stravovacích a ubytovacích služeb) nebo tradiční akce. Zážitek je vázán na konkrétní lokalitu, podporuje kulturní a společenské tradice a řemeslné dovednosti. A také v kategorii ubytovacích / stravovacích služeb.

Regionální značka BRNĚNSKO originální produkt® je součástí 30 značek, které po celé republice zviditelňují poctivé produkty a služby či zážitky, které jsou vyráběny a provozovány v návaznosti na dobré tradice, s respektem k přírodě a hrdostí na dané místo či region. Držitelé značky získají možnost prezentace na společném webu, Facebooku a Instagramu, pozvánky na akce v jiných regionech i Praze, nabídku vzdělávání a kontakty na podobně smýšlející producenty a poskytovatele služeb.